אנחנו מסירים את הכובע

ביום קצרין, לא שוכחת העיר את התושבים, שפינו מקום גדול בזמנם הפרטי, עשו ימים ולילות למען הקהילה וראויים לקבל את “אות המתנדב”


מאז הקמתה, נוהגת קצרין ביום חגה, “להסיר את הכובע” בענווה ובגאווה לפני כמה מתושביה, מתוך הערכה גדולה על התנדבות ותרומה לרווחת הקהילה.

לרגל האירוע, מתכנסת ועדה, שמוקמת בידי המועצה המקומית קצרין, בוחנת את תחומי ההתנדבות השונים וממליצה על הענקת “אות המתנדב” לתושבים, שפינו מקום גדול בזמנם הפרטי ועשו ימים ולילות למען הקהילה.

בעת חגה, שנערך ביום שלישי שעבר, נקראו אל הבמה לקבל את האות הגב’ בלה צפניה, גב’ שרה שוורץ, מר לירון אריאל, מר נאג’י בצון ונציגי הנהגת הורים ז’-ח’ – יעל מלכה, חביבה גולדנברג, הדס זיתוני וסיגלית ניסים.

ואלה דברי האותות למתנדבים השנה:
בלה צפניה
“אות התנדבות מוענק לבלה צפניה, על פועלה והתנדבותה בקרב הקהילה ולרווחת תושביה:
“מזה כשש שנים, מתנדבת בלה צפניה בפרויקט ‘אם לאם’, במסגרתו היא מלווה ותומכת באמהות צעירות אחרי לידה. בנוסף, מתנדבת בלה בתכנית ‘פעמונים’. במסגרת זו, היא מגבשת ועורכת עם המשפחות תכנון כלכלי נכון. בזכות נחישותה ורוח ההתנדבות המיוחדת שבה, היא הצליחה לעזור למשפחה לצאת ממעגל המצוקה ולפתח בקרבה אוטונומיה כלכלית. בלה מהווה דוגמה ומופת לאנשים שיוצאים לגמלאות ופותחים מעגל חדש בחייהם של התמסרות והתנדבות לקהילה ועל כך מגיעה לה התודה והברכה”.

לירון אריאל
“אות ההתנדבות מוענק ללירון אריאל על פועלו והתנדבותו בקרב כוחות הביטחון:
“לירון, בן קצרין, מתנדב במשמר האזרחי החל מגיל 16 ומתנדב קבוע בשיטור הקהילתי, מאז הקמתו, בחודש ספטמבר 2007. לירון הוא מתנדב נאמן ומסור, המופיע באופן קבוע לפעילות באמצע השבוע וכמעט בכל סופשבוע. פעילותו של לירון כמתנדב, התמדתו, נחישותו ואופן תפקודו באירועים שונים מהווה תרומה משמעותית להגברת תחושת הביטחון בקהילה ומסייעת למניעת מקרי ונדליזם, ועל כך מגיע לו יישר כוח וכל הכבוד”.

שרה שוורץ
“אות התנדבות מוענק לשרה שוורץ, על פועלה והתנדבותה בתחום החינוך, התרבות והחברה:
“שרה מתנדבת בגן הטיפולי, מזה כשנתיים. היא מגיעה אחת לשבוע, בקביעות, לגן הטיפולי ומשתלבת בסדר היום של הגן. היא תורמת מעצמה ומזמנה לילדים חריגים ומשרה אווירה נעימה על הילדים והצוות. היא מתאפיינת בחריצות וביחס חם ואוהב לילדים. בשנה האחרונה, הצטרפה שרה גם לצוות צח”י (צוות חוסן יישובי) ולסיירת ההורים. חשוב לציין כי שרה העבירה את רוח ההתנדבות והנתינה גם לדור ההמשך בביתה, לבנה טל, שמתנדב קבוע בסיירת ההורים.
“שרה היא דוגמה לאדם שאכפת לו, על כך מגיע לה יישר כוח!”.

נאג’י בצון
“אות ההתנדבות מוענק לנאג’י בצון, על פועלו והתנדבותו בתחום החינוך, התרבות והחברה:
“בשנתיים האחרונות, נאג’י מצטרף לכל פעילות התנדבותית בקהילה, שמארגנת שכבה ז’ בבית ספר ‘נופי גולן’. נאג’י מביא את ציודו הפרטי ומסייע לבני הנוער לנקות את הגינות של בתי הקשישים בקצרין. עבודתו של נאג’י נעשית תמיד עם המון שלווה וסבר פנים יפות. התנדבותו של נאג’י, במסגרת בית ספר, היא דוגמה ומופת לקשר הראוי והנכון בין הצוות החינוכי להורים. מי ייתן וירבו עוד כמוהו”.

הנהגת הורים ז’-ח’ – יעל מלכה, חביבה גולדנברג, הדס זיתוני וסיגלית ניסים
“אות ההתנדבות מוענק לנציגי הנהגת הורים ז’-ח’, על פועלם והתנדבותם למען התלמידים בקצרין, בימי השביתה ובכלל.
“הנהגת הורים ז’-ח’ הוכיחה השנה כי גם ההורים יכולים. יעל, חביבה, הדס וסיגלית, יחד עם הורים נוספים, ריכזו פעילות ענפה לתלמידים בימי השביתה. במשך שישה שבועות, הם עבדו יומם וליל להכין מערך רחב של פעילויות ותכנים איכותיים לתלמידים. פעילותה של הנהגת ההורים לא הסתיימה בימי השביתה והיא מתפרסת על פני השנה כולה. משתתפיה הנם בהחלט דוגמה ומופת להנהגות הורים במדינה כולה. במעמד מכובד זה, אנו מבקשים לומר לכל אחד ואחת מחברי הנהגת ההורים – כה לחי!”.

ד”ר יולה סקס ז”ל
המועצה המקומית קצרין חרגה השנה ממנהגה, כאשר ביקשה מהקהל לזכור ולהזכיר יחדיו, בהערכה רבה, את ד”ר יולה סקס ז”ל, תושבת קצרין, שהלכה לעולמה לפני כחודש ימים.

סקס נולדה בפולין, עלתה לארץ בשנת 1957 ואת מרבית חייה חיה בתל אביב. לפני כ-15 שנים, הגיעה סקס לקצרין ומיד התאהבה במקום. כד”ר לפיזיולוגיה של הצמח, עבדה תחילה כמדענית חוקרת במכון לחקר הגולן ומאוחר יותר עבדה בחברת ‘סטפאק’, באזור התעשייה בתפן, שם פיתחה טכנולוגיות להארכת חיי הפרי לאחר הקטיף. למרות עבודתה בתפן, הקפידה יולה לחזור באמצע השבוע ובכל סופשבוע לביתה בקצרין.

“בחודש מאי האחרון, יצאה יולה לגמלאות ומיד נכנסה בתנופה לפעילות התנדבותית בקהילה”, נכתב בתעודת הוקרה מיוחדת לזכרה. “יולה הייתה חלק מצוות יזמות קהילתית במתנ”ס ופעלה במרץ לבניית תכניות בנושא איכות הסביבה. ביקשנו ממנה לבחון אפשרות להוביל את פרויקט ‘בנק הזמן’, היא נענתה בשמחה ואף הייתה אמורה לנסוע עמנו לירושלים, ללמוד מקרוב על פרויקט זה. אך לצערנו, הכול נקטע בטרם עת. יולה עזבה אותנו בפתאומיות רבה והותירה אחריה חלל גדול. יהי זכרה ברוך!”.

נכדיה של ד”ר סקס, גילי ואורי, קיבלו במעמד החגיגי תעודת מזכרת של קצרין, כאות להערכה על תרומתה של יולה למען הקהילה בקצרין.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?