גולן סולאר – יצאנו לחירות מחשבון החשמל

בסוף 2011 הסתיימה מכסת ייצור חשמל סולארי, ורק עכשיו פתחה המדינה מכסה חדשה, כשהתעריף החדש הוא: 1.22 ש”ח לקוט”ש. בועז פרסלר, מיזמי קבוצת הרכישה הסולארית “גולן סולאר”, מסביר מהם יתרונות הרכישה באמצעות הקבוצה גם לאחר הירידה בתעריפים


“גולן סולאר” היא קבוצת רכישה סולארית שהקימו בגולן היזמים בועז פרסלר, אייל בהרב ואיתמר גור, במטרה להביא ללקוחות את העסקה הטובה ביותר שמורכבת הן ממפרט טכני איכותי, הן מחוזה שמגן על חבריה כצרכנים וכמובן גם מיצירת מחיר טוב.

לדברי פרסלר, הודות לגודל הקבוצה נהנים הלקוחות מעסקה בתנאים המיוחדים לקבוצה גדולה, כמו גם מימון הלוואות מהבנקים בתנאים מיוחדים וביטוח בפרמיה נמוכה.

“ראינו שהמחירים בשוק הביתי יקרים מאוד ביחס למחירים בשוק המסחרי”, פותח פרסלר, “שהלקוחות הקטנים אינם יודעים באיזו חברה לבחור, שאין להם יכולת מיקוח על נוסח החוזה שמוכתב להם, ואין להם יכולת עמידה מול בנקים וחברות הביטוח, במצב בו הם בודדים מתוך אלפים.

בדומה לקבוצות רכישה מתחומים אחרים, גם לקבוצת רכישה של מערכות סולאריות יש כוח עמידה מול החברות הן במחיר והן בנוסח החוזה. גם הבנקים וחברות הביטוח מביטים באורח שונה על קבוצה ומוכנים לשפר תנאים.”


מה קרה במדינה שדורש את תשומת לב הצרכנים בתחום?

“בסוף 2011 הסתיימה המכסה השנייה לייצור חשמל סולארי, ורק עכשיו פתחה המדינה מכסה שלישית – חדשה. כמו שפועלת כל מכסה, גם כאן הצפי הוא שתסתיים מהר מהצפוי. כך, לקוחות שיתמהמהו ולא יחליטו מהר ימצאו עצמם מאחור.

מן הראוי לציין, כי התעריף לחשמל שהלקוח מייצר ומוכר לחברת החשמל הולך ויורד במקביל לירידת מחירי המערכות. התשואה עקרונית (באחוזי רווח) נשמרת, אך הרווח בשקלים הולך ופוחת.”


באילו מחירים מדובר?

“בעבר היה התעריף מעל לשני ש”ח לקוט”ש שמקבל היצרן מחברת החשמל, היום הוא עומד על 1.22 ש”ח. המערכות עדיין רווחיות אך ההבדל הוא בכמות הכסף שמקבל הלקוח לבסוף.”


האם יש קשר בין העלייה במחירי הדלקים והחשמל לבין הכדאיות בהתקנת המערכות?

“החשמל שהמדינה קונה מהמערכות הסולאריות הביתיות עדיין יקר ממה שעולה לה לייצר בתחנות הכוח שלה. היא רוכשת את החשמל הסולארי כי יש לה מחויבות בינלאומית בהפחתת גזי החממה ומעבר לאנרגיות מתחדשות והמחויבות הזאת עוגנה בהחלטות ממשלה. במקומות מסוימים הייצור הסולארי עוזר לה למתן את כמות היצור שלה.”


מה יקרה שיכנסו להפקה משדות הגז, המערכות יפסיקו להיות רווחיות חלילה?

“מה שיקרה במדינה לא ישנה את התשלום ליצרנים הסולאריים. הלקוח חותם על חוזה מול חברת החשמל ל-20 שנה שבו מובטח לו המחיר של 1.22 ש”ח בתוספת מדד, המחיר אינו תלוי במחירי הדלקים והחשמל בארץ ונקבע פעם אחת ל- 20 שנה.”


כיצד אתם פועלים מול הלקוחות שלכם?

“אנחנו מציעים להם להצטרף לקבוצה וממליצים להם להתקשר עם אחת החברות שזכו במכרז שלנו. הלקוחות חותמים על חוזה של הקבוצה ונהנים מכל מעטפת המימון הבנקאי והביטוח. בכל אזור יש חברת סולארית שעובדת איתנו ומבצעת את כל השלבים הנדרשים, משלב ההיתרים, דרך ההתקנה, עד לשלב החיבור לחברת החשמל.”


ואם אין בכוחי לעמוד בהשקעה ובסיכון הכרוך בה?

“יש גם אפשרות להשכיר את הגג תמורת תשלום נמוך יותר, עם אפשרות להתחרט בתום תקופה, להסיר את המערכת או לרכוש אותה במחיר מופחת בהמשך הדרך.

כך אנחנו מציעים ללקוח את כל האפשרויות, הן קנייה, הן שכירות והן אפשרות לעבור בין המסלולים בכל עת שירצה. המטרה שלנו היא לאפשר ללקוחות כמונו להיות חלק מהמהפכה הירוקה ולקבל את העסקה הטובה ביותר הודות לכוח הקבוצה. עשרות מערכות סולאריות של חברי הקבוצה כבר הותקנו בגולן וברחבי יו”ש ומאות מתעניינים פונים אלינו מכל רחבי הארץ”.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?