הפקה במצפה- הצעת נישואין קצת אחרת

אהוד הציע לשרה ושרה אמרה “כן”. זה קורה לאלפי זוגות בשנה, אלא שפה מדובר בהפקה מיוחדת, שהרימה הבת דודה ובן זוגה, על שטיח אדום, במצפה אורון שאול


 

אשמורת אחרונה, בשעה שתיים בלילה, עזבו בני הזוג תמר ויעקב בירנבוים את ירושלים, בדרכם צפונה, להכין את “מצפה אורון” לטקס. טקס, שהוא האחרון שהיה אפשר לצפות לו במקום הזה ובכל זאת, סוגר ופותח מעגל חיים, שתחילתו כאב נורא וסיומו – כריעה על ברך וברית של אוהבים.

אהוד דהן, 27, בן דודה של תמר מקצרין, הכיר את שרה פריסר, שותפתו לספסל לימודי המדעים הביו-רפואיים באוניברסיטה העברית מזה שנתיים. בחודשים האחרונים, החלו לצאת ולפני שבועות אחדים, החליטו על חתונה ולציין את ההחלטה המשמחת במעמד מיוחד.

התייעצות עם בת הדודה מקצרין, בעת מפגש בירושלים, אישר שהבחירה מעולה. מיד החלה התארגנות מהירה של יום וחצי לאיסוף התפאורה המתאימה, הפקדת הציוד בידי הזוג בירנבוים, שכאמור יצאו אל היעד בחשכה, על מנת להיות במצפה בטרם זריחה ולהתאימו לשעה קלה לייעוד חדש

שלושה דברים אוהבת שרה חוץ מאשר את אהוד: זריחה, כנרת ונוף. לכן חיפש הבעל המיועד מקום שישלב בין השלושה בצדה המערבי של הכנרת והמבט הוליך אל יער שוויץ ואל המצפה היפהפה, לזכרו של אורון שאול, שעדיין מצפים לשובו.

התייעצות עם בת הדודה מקצרין, בעת מפגש בירושלים, אישר שהבחירה מעולה. מיד החלה התארגנות מהירה של יום וחצי לאיסוף התפאורה המתאימה, הפקדת הציוד בידי הזוג בירנבוים, שכאמור יצאו אל היעד בחשכה, על מנת להיות במצפה בטרם זריחה ולהתאימו לשעה קלה לייעוד חדש: לפרוס שטיח אדום על שביל הגישה, להציב שולחן ועליו זר ואז, להניח ערכת קפה, חלב, שוקולדים וגלידה, שהכלה לעתיד אוהבת, עוגה ועוגיות שחברתה הכינה, יין, כוסות קפה מהמטבח הביתי, אלבום צילומים שהכין אהוד במיוחד מתקופת החברות של בני הזוג.

 כיצד מכינים הפתעה כזאת, לא קצת סיכון?

אהוד: “למעשה, תכננו מראש טיול לצפון. סיימנו מבחנים יומיים קודם, לא היה קשה לשכנע אותה לצאת לטיול זריחה שהיא אוהבת. יצאנו מירושלים בשלוש וחצי, כבר החלטנו שאנחנו רוצים להתחתן, קנינו טבעת כבר שבוע לפני כן. הדגשתי שמתאים לי מצפה אורון שאול והיא הסכימה. כך שהיא ידעה שזה יקרה בקרוב ושבשבועיים הבאים היא הולכת להתלבש יפה… חסכתי לה וזה קרה בפעם הראשונה שהתלבשה יפה”.

 מגיעים ו..?

“ואז היא ראתה את השביל האדום, ראיתי על הפנים שלה כאילו היא אומרת כמה מגניב שמישהו ארגן כאן הצעת נישואין… אבל היא לא אמרה. תוך שנייה, הבינה לאן זה הולך והתרגשה. יצאנו מהמכונית, הלכנו על השביל, כרעתי ברך, הוצאתי מכתב מהכיס, הקראתי לה אותו, המשפט האחרון הוא משהו שקשור לזה שהשמש זורחת ואז השמש בדיוק זרחה מעל הגולן. הוצאתי את הטבעת והסוף ידוע – היא הסכימה. זה היה מפתיע, למרות שהחלטנו – זה עדיין מגניב. מרגש מאוד שהיא הסכימה.

“ומה עם בני הזוג בירנבוים? הם חיכו במכונית לראות שהכול עומד וברגע שהגענו, השאירו אותנו עם הפרטיות שלנו”.

 אבל מישהו צילם?

“המצלמה שלי, שמתי אותה על חצובה וטיימר. הרי זה מקצועי, אני צלם חתונות”.

 והקישור לאורון, להיעדרו, לא הכביד?

“לא, זו הייתה תחושה כאילו שזה הדבר הנכון, שהוא ישמח לשמוע עליו. כך הרגשתי, שזו יצירה של חיים חדשים, בזכותו, בזכות המקום”.

צוין, כי דבר האירוע הגיע למערכת לאחר בקשת אהוד דהן להעביר את צילומיו למשפחת שאול בפוריה. בשבוע שעבר, הועברו הצילומים ועקב הסמיכות ליום הזיכרון הסכימו בני הזוג אף הסכימו להעלאת הסיפור בגיליון זה.

 

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?