הצפון הוא המרכז החינוכי החדש

עולים לאוהלו

המכללה האקדמית “אוהלו” מבססת את מעמדה כמוקד משיכה לאנשי חינוך והוראה, המוצאים בחדשנות הפדגוגית של “אוהלו” בסיס השראה לפיתוחים פדגוגיים עתידיים. בין המבקרים לאחרונה – אנשי מנהל החינוך מעיריית ת”א-יפו ועיריית רמת גן


יותר ויותר אנשי מקצוע בתחום החינוך נחשפים לחדשנות הפדגוגית של מכללת “אוהלו”. החל משנת הלימודים הנוכחית אנשי חינוך רבים נוהרים ל”אוהלו” מכל קצוות הארץ. רק לאחרונה הגיעו אנשי מנהל החינוך מעיריית ת”א-יפו ועיריית רמת גן במטרה לבחון את הפדגוגיה החדשה, סביבות הלמידה הייחודיות והחזון שמקדמת “אוהלו”, במגמה לבדוק כיצד ניתן להטמיע שיטות אלה במערכת החינוך בעירם. ביום רביעי 30.12.15, הגיעו 13 אנשי חינוך מעיריית ת”א אשר הביעו, לאורך כל המפגש, התפעלות רבה מפעילות המכללה.

רינת אורן, סגנית מנהלת מינהל החינוך, התרבות והספורט בעיריית תל אביב התרשמה מהאמצעים הייחודים של המכללה ואמרה: “אני רואה את מה שאתם מציגים לנו, את התפיסות החינוכיות המתקדמות, את מה שבניתם כאן באוהלו ונפעמת! מערכת החינוך שלנו היא מאתגרת, מורכבת והטרוגנית ולומדים בה יותר משישים אלף תלמידים. נשמח לשיתופי פעולה ולמידה מהעשייה המבורכת שלכם באוהלו בפיתוח ועיצוב למידה מגוונת ומשמעותית בסביבות למידה מתקדמות.”

רינת אורן, מינהל החינוך, התרבות והספורט בעיריית תל אביב: “אני רואה את מה שאתם מציגים לנו, את התפיסות החינוכיות המתקדמות, את מה שבניתם כאן באוהלו ונפעמת! נשמח לשיתופי פעולה ולמידה מהעשייה המבורכת שלכם באוהלו”

רותי אנזל מנהלת האגף לחינוך על יסודי וקידום ילדים ונוער מעיריית תל אביב אמרה: “הרבה מוסדות מדברים על חינוך. באוהלו עושים חינוך חדשני. אין דרך אחרת להשפיע ולשנות ללא חדשנות ופריצות דרך משמעותיות.”

במהלך כל השנים האחרונות מקדישים אנשי החינוך של מכללת “אוהלו”, בראשותו של פרופ’ שמעון עמר, מאמצים לפיתוח פדגוגיה חדשנית שתתאם את צרכי החינוך במאה ה-21, מערכת פדגוגית חדשנית שתכשיר את המורים אשר יצמיחו ויחנכו דורות של תלמידים אשר יוכלו להתמודד עם אתגרים מורכבים. מתחם העתיד של אוהלו ממחיש את דרכה של פריצת הדרך בתחום החינוך, הפדגוגיה, החדשנות והרצון להכשיר מורים. במתחם זה מוכשרים פרחי ההוראה באופן בו כולנו שואפים שילדינו יתחנכו בעתיד. במכללה שמים דגש על ‘פדגוגיה אחרת’ שתוביל לחינוך אחר. “כנשיאי מכללות לחינוך אנחנו חייבים להתבונן קדימה, ולהיערך לקראת אתגרי העתיד”, מסביר ראש המכללה, פרופסור שמעון עמר, “מערכת החינוך חייבת לשנות את פניה”.

פרופ’ שמעון עמר, נשיא המכללה איפיין את דרכי החשיבה האחרת שמלוות את מכללת “אוהלו” כשאמר: “הלקוח שלי הוא לא הסטודנט. כמובן שאנחנו דואגים לרווחתו ושיהיה לו הכי טוב שאפשר. אבל הלקוח שלנו הוא דור העתיד. הוא בעצם מי שהבוגרים שלנו יכשירו בעתיד”.

צוות ה-DOES (Dynamic Ohalo Education Solutions) של המכללה, עוסק ביצירת פתרונות במערכת החינוך וממשיך לקדם פרויקטים חדשניים שייכנסו בעתיד לשימוש במכללה ומתוך שאיפה שישולבו בעתיד גם בבתי הספר בארץ. בין הפרויקטים החדשניים: טאבלט “איינשטיין” ו-חוות “ביו-פילה”.

לדברי פרופ’ עמר, המכללה ממשיכה בכל המרץ לפתח את הפדגוגיה החדשנית ביותר בישראל, “אנחנו שמחים לשתף בידע שצברנו במכללה את כל גורמי החינוך בישראל. אנו מקבלים בברכה את אנשי הרשויות המקומיות השונות מרחבי הארץ שמגיעים אלינו ואנו שמחים לשתף עם כולם פעולה”.

מכללת “אוהלו” הוקמה על ידי משרד החינוך והינה קריה חדשנית ופורצת דרך. המכללה מציעה שדות מחקר, פיתוח ולימוד מגוונים, ומכשירה מורים במסלולי הוראה ייחודיים; הכשרת מורים לחינוך גופני וספורט – כולל מגמת ספורט ימי, הכשרת הוראה לגיל הרך, הכשרת מורים לחינוך מיוחד והוראה בחוגי לימוד כגון אנגלית, מתמטיקה, מדעים ולימודי ארץ ישראל. הלימוד במכללה מתנהל בתפיסת עולם הייחודית לאוהלו – עולם ההוראה במאה ה-21.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?