חנות יודאיקה ותשמישי קדושה בקצרין

מהיום יכולים תושבי קצרין והגולן למצוא תשמישי קדושה ויודאיקה ממש ליד הבית. במרכז קניון לב קצרין נפתחה חנותן של גיתית יוסף שהגיעה לקצרין מקדומים ואמונה סקודניק שעלתה לארץ מקנדה, המציעה לנו כל מה שהציבור עשוי להזדקק לו בתחום


לפני כשנה הכרנו את אמונה סקודניק וגיתית יוסף שפתחו חנות יודאיקה בביתן וכעת לקראת החגים משמח לגלות שהחנות השתדרגה למקום קבוע ומסודר בקניון לב קצרין. “כשפתחנו את החנות בבית שלי”, נזכרת אמונה: “עשינו את זה בעיקר כדי לתת מענה יומיומי לצרכים של הקהילה הדתית. לאל לאט, בעקבות בקשות הלקוחות הרחבנו את מגוון המוצרים בחנות הביתית.”

 ומה הוביל להעברת החנות לקניון?

גיתית: “בתקופה של חג החנוכה, נפתחה קבוצת נטוורקינג במרכז צעירים פרי יוזמתה של אביטל שכטר ובהובלתו של גבי גולדפרב, שם נחשפנו לאוכלוסיות נוספות שלא חשבנו עליהן והתברר שיש צורך גדול בחנות כמו שלנו. בעקבות הפנייה של שקד בוים המקסימה מקורס מעו”ף שהשתתפה במפגשי הנטוורקינג, החלטנו להמשיך לשלושה קורסים של מעו”ף – “יוזמים עסק”, “עיצוב גרפי” ואי-ביי. במהלך הקורסים למדנו כיצד עסק כזה צריך להתנהל וקיבלנו הרה עידוד ותמיכה מהקבוצה והמרצים. לקראת סיום הקורס, התברר כי יש חנות שמתפנה בקניון ובהחלטה של רגע, בעידוד החברים לקורס החלטנו לפתוח את החנון כשבועיים לפני פסח.”

אמונה: “חשוב לנו להודות ליותם אלון שמאוד עזר לנו בהחלטה ואפשר לנו לפתוח. עשינו פתיחה חגיגית עם הרב לוי שקבע לנו מזוזה ובירך אותנו שנזכה לגדול וכאן המקום להודות לו על הברכות.”

אילו תגובות קיבלתן מאז הפתיחה?

אמונה: “לאחר הפתיחה הוצפנו בברכות מכל מי שעבר ליד החנות והתושבים פשוט שמחו איתנו שפתחנו חנות כזו בקצרין. די מהר גילינו שבעצם קהל היעד שלנו אינו רק הקהילה הדתית, אלא כלל תושבי הגולן מכל הישובים. אנשים מגיעים לחנות עם שאלות בענייני יהדות ומוצרים יהודים ואנחנו מאוד שמחות לעזור. אם יש צורך, גם נפנה לגורמים אחרים שיוכלו לתת מענה.”

מה המוצרים הבולטים שאתן מציעות בחנות?

גיתית: “אנחנו מאוד משתדלות להביא מוצרים מיוחדים מאמנים מכל הארץ ובעיקר מהגולן. אנחנו פתוחות לבקשות של לקוחות ולהצעות של אמנים. בין המוצרים ניתן למצוא ברכת הבית בצורות שונות, בתי מזוזה יפים, נטלות מיוחדות, תכשיטי אמנים מקומיים ותכשיטי גולדפילד, מוזיקה יהודית, מתנות לכל אירוע, ספרי קודש וספרי קריאה איכותיים, מוצרים לחגים וכמובן ציציות, טליתות, כיפות, תפילין, מזוזות, סידורים ופמוטים. בנוסף הבאנו גם מוצרים וספרים בשפות שונות כמו ספרדית, רוסית וצרפתית לבקשת הלקוחות.”

אמונה: “אנחנו מאוד רוצות להודות, קודם כל לבעלים שלנו שהיו בבית במקומנו, ריהטו את החנות וקפצו לכל בקשה שלנו וכמובן לילדינו. לגיטל ואטורי ורבקה סבג שעיצבו לנו את החנות. לרחל נמימי שישבה איתנו שעות רבות והסבירה לנו איך חנות צריכה לעבוד לכל בעלי העסקים בקניון שמפרגנים המון, עושים פרסום ושולחים אלינו לקוחות. אחרונים חביבים- לקהל הלקוחות שלנו- תודה! בזכותכם אנחנו מצליחות להמשיך.”

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?