“יום מעשים טובים” בגולן

עובדי המועצה האזורית למחלקותיהם, אנשי האשכולות הקהילתיים, מדריכי צמי”ד ומתנדבים רבים מילאו את “יום מעשים טובים” בתוכן ערכי וב…מעשים טובים


במועצה האזורית גולן צוין “יום מעשים טובים” במספר ימים של פעילות התנדבותיות ברחבי הגולן, בהובלת היחידה להתנדבות באגף ייעוץ וטיפול. במסגרת אירועי “יום מעשים טובים” לקחו חלק גם עובדי המועצה אשר התנדבו במגוון פרויקטים. תמיכת כל גופי המועצה ושיתוף הפעולה בין אגפים רבים וכמובן, הסיוע הצמוד של מחלקת משאבי אנוש אפשרו לקיים פרויקטים מגוונים ורבים.

בין הפרויקטים שהתקיימו ביום זה:

עובדי המועצה האזורית גולן הגיעו להתנדב עם אוכלוסיית הגיל השלישי במועדון ותיקים צפון הגולן ובמועדונית גיל הזהב בבני יהודה. נערך מפגש ללימוד אישי של שימושי מחשב וטלפון חכם. הלמידה כללה תכנים אשר מתאימים בעיקר לגיל זה, חשיפה לאתרים ואפליקציות מעניינות ומענה לשאלות בנושאים שונים.

במרכז קהילתי אשכול חיספין, ערכו שלושה ימים של פעילויות מגוונות: הקמת פסל סביבתי, בניהולה של מנהלת מתחם גולן, שושי דובדבני ובעזרתם של ילדי בית הספר “גולן”; מפגש עם אסף יסעור לשיחה וחשיפה של תערוכת הציורים שלו; פתיחת הפעלתון לילדים, בהתנדבות נוער חיספין ושיעורי זומבה בהתנדבותה של בת אל רון, לטובת עמותת “להושיט יד” (ילדים חולי סרטן ו-c.p ). תודה מיוחדת למנהלת אשכול חיספין, שמרית כרמי,.
מדריכי צמי”ד היקרים עברו הדרכה על ידי אהודי ארץ הצבי – ליצן רפואי ואת אילנה דנציגר, המתנדבת הוותיקה והמוערכת, הפתענו עם ברכה מיוחדת לחג ושי חגיגי.

עובדי המועצה יצאו לסיור בטבע, כדי להכיר היישומון “תצפיטבע”. אלאור, רכז התכנית, הנחה כיצד לעבוד עם היישומון ועד מהרה נכנסו עוד ועוד עדכונים בניטור הטבע הגולני שלנו.

עוזי מרדכי, נהגי המועצה ומתנדבות הגנים של”מ-זהב בגן הגיעו לחלק מגני הילדים והעבירו שיעור של זהירות בדרכים בדרך חווייתית. ילדי הגנים שמחו להבין מדוע חשוב לשבת בנסיעה, כיצד לרדת מהאוטובוס, מדוע חשוב לחגור חגורה וכולי. תודה לצצה לוין, רכזת התכנית ולתמי קבלו, מנהלת “של”מ” בגולן.

בבית הספר “מצפה גולן”, החלו בהקמה של פינת חי בהנחיה של קובי קציר ובסיוע של תלמידים ואנשי צוות מבית הספר.

תודה למתנדבי בנק “הפועלים”, אשר סייעו בטיפוח הגינה של גן הילדים “גן אמיר” וכן תודה על הסיוע  לאורך כל השנה בפרויקטים שונים ומגוונים.

צוות אגף ייעוץ וטיפול הכינו שי אביבי למדריכים המתנדבים יחד עם ילדי צמי”ד.

בבית הספר “אביטל”, ביוזמת אלה אברהם, הכינו אדניות המקנות אחדות בנראות המתחם. תודה לאבות הבית, אבישי ודרור, אשר סייעו בהכנות לעבודת הנגרות ולמפעל “בנטל” – על התרומה.

מנהלת היחידה להתנדבות, יעל גלמור: “‘יום מעשים טובים’ הנו יום המאפשר לנו לחשוף חלק ממעשים טובים שקורים במהלך כל השנה. המסר שחשוב לנו להעביר ביום זה הוא שההתנדבות היא נתינה המלווה בהרבה שמחה. הנכם מוזמנים לקחת חלק בתכניות ובפרויקטים השונים שלנו”.

מנהלת אגף ייעוץ וטיפול, אביטל פלכטמן: “ביום זה, מחמם את הלב לראות את ההירתמות, רוח ההתנדבות והנתינה, לנוכח העשייה הרבה. ערכים אלו הנם מרכיבים מרכזיים בחברה טובה וחסונה. כאן המקום לומר תודה למתנדבים שלנו, העוסקים במלכה ומסייעים בתחומים השונים”.

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?