על מסלול ההמראה

קצרין מתפתחת בקצב מסחרר. השבוע הונחה אבן הפינה לשכונת מגורים חדשה, בבנייה חצי רוויה. ראש המועצה, דימי אפרצב: “קצרין נמצאת היום בתנופה מתמדת”


בטקס מרכזי ביישוב, הונחה השבוע אבן הפינה לשכונת מגורים חדשה בקצרין, שתהווה את יריית הפתיחה להרחבה ולפיתוח הבנייה שעתיד להתרחש בקצרין בשנים הקרובות. הטקס התקיים במעמד שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט וראש המועצה המקומית קצרין, דימי אפרצב. זו שכונה ראשונה בבנייה חצי רוויה בקצרין.
השר גלנט: “רמת הגולן על המפה. בשנתיים האחרונות, אנו בתנופת בנייה משמעותית בכל רחבי הארץ וגם ברמת הגולן. חיזוק ההתיישבות בגולן הוא צורך ביטחוני כנגד הסופה האיראנית, המאיימת לכבוש את סוריה. היעד שלנו הוא להכפיל תוך עשור את מספר התושבים בגולן, בכלל ובקצרין, בפרט. לי מעולם לא היה ספק, ואם למישהו היו ספקות על עתיד רמת הגולן, היום כבר אין ספק על חשיבותה עבור מדינת ישראל.
במהלך שנת 2017, אישרה הוועדה הארצית לתכנון ובנייה, למתחמים מועדפים לדיור, שתי שכונות חדשות בקצרין. כל אחת מהשכונות כוללת כ-1700 יח”ד ובנוסף, יצא לשיווק הרובע השלישי, עם 686 יח”ד. בסה”כ, מדובר בכ-4000 יח”ד, שיהוו בסיס להכפלת אוכלוסיית קצרין והגדלה משמעותית של אוכלוסיית הגולן.
התנופה בקצרין מורגשת בכל תחום ובמיוחד בתחום הבנייה. ברובע 10, תוך שלוש שנים שווקו כל המגרשים לבנייה עצמית ואף בבנייה חצי רוויה. לאחר שני עשורים, בהם לא נבנתה בנייה רוויה (של דירות ולא של צמודי-קרקע) בקצרין, שוב מוצעות לתושבי העיר והסביבה דירות מגורים חדשות. חברת “גלעד מאי”, העוסקת בייזום ובנייה של פרויקטים למגורים ברחבי הארץ, מודיעה כי החלה בבניית פרויקט מגורים חדש בקצרין שיישא את השם – MY” קצרין”.

ראש המועצה, דימי אפרצב: “ביקור שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט, בקצרין התמקד בנושא פתרונות להעצמת קצרין בתחום הכלכלי – פיתוח קריית תעשיות ביו-הייטק, פיתוח תשתיות שונות באזורי מגורים ובאזור התעשייה, יישום תכנית העצמת קצרין והפיכתה למרכז אזורי משמעותי”

ראש המועצה, דימי אפרצב: “בכל בוקר, אני עובר ליד השכונה החדשה ובערב, חוזר דרכה הביתה. הלב מתמלא בתחושת גאווה, נוכח מראות הבנייה והפיתוח, שמשנים צורה מדי יום. אין סיפוק גדול יותר מאשר לראות איך היישוב גדל ומתפתח, לראות חיוך על פני התושבים. כאדם אשר הגשים לפני 27 שנים חלום של עלייה לארץ ישראל ובניית בית, כאן בקצרין, אין זכות גדולה יותר עבורי מאשר להיות שותף בבניית הארץ ובניית הגולן. קצרין נמצאת היום בתנופה מתמדת על מסלול ההמראה. אני שמח שממשלת ישראל שותפה לחזון העצמת בירת הגולן ומאפשרת ביד רחבה למנף את התנופה שזרענו לפני ארבע שנים”.

להפוך חלום למציאות

הפרויקט MY” קצרין” קיבל היתר בנייה והעבודות בשטח החלו. מדובר על 51 דירות מיוחדות, בבנייה נמוכה של 2 קומות בלבד, דירות גן ודירות גג וכן דירות דופלקס-גן, בסטנדרטים גבוהים. הפרויקט מוקם בצמוד לפארק הירוק ורחב הידיים, המתוכנן לקום ברובע 10 וישתרע על פני עשרות דונמים.

מנכ”ל חברת “גלעד מאי”, גלעד יפרח: “הפרויקט מציע ליהנות ממגורים בשכונה ירוקה המאופיינת ברובה בבתים פרטיים וצמודי-קרקע, עם יתרונות של איכות ונוחות של דירת מגורים מרווחת, בעלת מפלס אחד, בסטנדרט גבוה, המשתווה לבנייה במרכז הארץ ובמחיר אטרקטיבי במיוחד”.
לסיכום הביקור, ציין ראש המועצה: “ביקור שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט, בקצרין התמקד בנושא פתרונות להעצמת קצרין בתחום הכלכלי – פיתוח קריית תעשיות ביו-הייטק, פיתוח תשתיות שונות באזורי מגורים ובאזור התעשייה, יישום תכנית העצמת קצרין והפיכתה למרכז אזורי משמעותי.

 

 

 

 

 

 

אפריל 2024

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
אירועים שיתקיימו ב 1st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 3rd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 4th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 10th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 17th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 20th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd אפריל
אירועים שיתקיימו ב 23rd אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th אפריל
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th אפריל
אירועים שיתקיימו ב 1st מאי









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?