איך עף הזמן

לפני רגע, הילדים היו בכיתה א' ואופס, הגדולים מזמן סיימו את בית הספר ויש לי שניים בתיכון, שמיניסט ושישיסטית, שני מתבגרים מופלאים, שיתחילו ביום ראשון עוד שנת לימודים. רשימת איחולים

חודשיים של חופש גדול טסו להם כל כך מהר. כשהתחיל החופש, היינו בהכנות לחתונה של הבן, המון התרגשויות, קניות והנה, עבר כל כך מהר. כבר יותר מחודש ומרגיש לי שזה היה מזמן…

אני מרגישה שהזמן עובר לו ככה, בלי שאנחנו שמים לב. אני מבשלת לשבת ואופס, עוד לא הספקנו לסיים את שאריות האוכל במקרר וכבר אני במטבח, שוב, לבשל לעוד שבת. לפני רגע, הילדים היו בכיתה א' ואופס, הגדולים מזמן סיימו את בית הספר ויש לי שניים בתיכון, שמיניסט ושישיסטית, שני מתבגרים מופלאים, שיתחילו ביום ראשון עוד שנת לימודים. בכל שנה מחדש, אני מתפללת עליהם שתהיה להם שנה טובה ומוצלחת, שייקחו בקלות את האתגרים ויאספו חוויות ורגעים יפים ושיזכרו שכל יום שחולף – לא חוזר ושלא יבזבזו אף יום על באסה ועצבות ואכזבות.

"זו לא חוכמה להגיד את זה", אמרה לי המתבגרת השבוע, באחת השיחות שלנו על קפה, כשאמרתי לה שהנעורים זו תקופה נפלאה בחיים. זו דווקא כן חוכמה של אימא שעברה דבר או שניים, בעצם הרבה דברים בחיים ולפעמים, שווה להקשיב לעצה שלה ולניסיון החיים. אז ממרום גילי, ומתוך אהבה ענקית לילדיי, אני מאחלת להם בפתחה של השנה שקודם כול, יהיו תמיד תמיד בשמחה. שיזכרו שאנחנו, ההורים שלהם, תמיד נהיה בכל מקום למענם ושהעצות שלנו והחינוך שאנחנו משתדלים לתת להם הם כדי שיהיו טובים ושהחיים שלהם יהיו טובים ומוצלחים. דווקא התקופה הזאת של גיל הנעורים היא תקופה נהדרת לעצב את מי שיהיו כשיהיו גדולים. אומנם יש לימודים ומטלות שהם לא ממש אוהבים, אבל יש גם הרבה חוויות ופחות מחויבויות ממה שיהיו להם בהמשך החיים ודווקא עכשיו, זהו הבסיס. זמן משמעותי לבחירות טובות ולצעדים נכונים וחשוב שידעו לשלב לימודים עם חברים.

תנועות נוער, תחביבים, טיולים וזה סבבה גם קצת זמן מסך ובטלה וגם זמן של משפחה. שיהיו להם הרבה רגעים של צחוק ושמחה ושימצאו את הדברים שעושים להם כיף, כמו מלחמות מים למשל… שידעו לראות את הטוב בכל דבר ושדרך ארץ קדמה לתורה. שתמיד יזכרו שמה ששנוא עליך אל תעשה לחבריך. שישימו לב לחלשים וישימו עין על החברים ועל מי שזקוק לעזרה. שידעו להבחין בין עיקר לטפל והתקופה הזאת של המלחמה היא שיעור ענק בעיקר וטפל ולימוד על אהבה ואחדות ועשייה חברתית.

כשעמלים – משיגים תוצאות

אני מאחלת להם שיהיו דבקים במטרות ושיזכרו שהדרך לא פחות חשובה מהמטרה. כישלונות הם חלק מהחיים ולא תמיד אנחנו רק מצליחים ומקבלים את מה שאנחנו רוצים ולמרות זאת, אני מתפללת עליהם שיחוו בעיקר הצלחות. שיזכרו שהדרך להצלחה היא בעבודה שלפעמים היא קצת קשה ומעטים האנשים שמקבלים 100 במבחן, אם לא למדו בכלל. צריך לזכור שאדם לעמל נולד. כשעמלים – משיגים תוצאות. בכל תחום לימודים, גם אם לא ברור להם למה צריך גאומטריה, יש איזו חוכמה שתעזור להם בחיים. היסטוריה של עם ישראל ותנ"ך ואפילו גיאוגרפיה הם חשובים ושלא יוותרו על שיעור ספורט, כמו שהם עושים…

חשוב שלא יבריזו מהשיעורים, אבל שילמדו גם מהשיעורים שהחיים מביאים לפתחם. אני מאחלת להם שיאמינו בעצמם, שיאהבו את עצמם וידעו שאנחנו גאים בהם על כך.

בע"ה, שידעו לבחור תמיד נכון את הדרך ולראות את הטוב בכל דבר.

תפילה גדולה ולא פחות חשובה: שהמורים שלהם יהיו טובים, אנשי חינוך באמת ואמונה ושיראו את הילדים שלי באור טוב ובאהבה, שישמרו על הנפש שלהם, שלפעמים זה לא נראה, אבל היא כל כך רכה וזקוקה לחיזוק ולאהבה. יש לי עוד הרבה מה לאחל, אבל נגמרה לי מכסת המילים לטור, אז אסיים בברכת שנה טובה לילדיי ולכל הילדים והמחנכים וברכת אלוהים תהיה עליהם ותהיו שמורים ומוגנים ותצליחו בכל מעשה ידכם ותהיו בהודיה על הטוב ועל היש.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
אירועים שיתקיימו ב 1st ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th ספטמבר
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?