אמבולנס חדש במג'דל שמס

אמבולנס חדש של מד"א, שמופעל בסיוע "הקרן לידידות", נחנך השבוע בנקודת ההזנקה החדשה שנחנכה אף היא במג'דל שמס

מאת: זכי הלר, דובר מד"א

השבוע התקיים טקס חנוכת נקודת הזנקה חדשה של מד"א במג'דל שמס ובסיוע "הקרן לידידות" יופעל אמבולנס חדש שנתרם על ידי משפחות מיירון-גינסבורג ומיכאל קומרס מארצות הברית, באמצעות אגודת ידידי מד"א באמריקה. בנקודת ההזנקה החדשה, יוכלו צוותי מד"א להעניק מעטפת רפואית רחבה ומקצועית אף יותר, למען תושבי מג'דל שמס, היישובים הסמוכים, משתמשי הדרך והמבלים בהר החרמון. מבנה נקודת ההזנקה הוקצה למד"א בסיוע ראש מועצת מג'דל שמס, דולאן אבו סלאח.

בטקס, נכחו ראש מועצת מג'דל שמס, דולאן אבו סלאח, מנהל תחום החירום והביטחון ב"קרן לידידות", סא"ל במיל' ספואן מריח, סמנכ"ל המבצעים במד"א, גיל מושקוביץ, מנהל אגף המבצעים במד"א, רונן בשארי, מנהל מרחב "ירדן" במד"א, אורן אביטן, מנהל אשכול רמת הגולן במד"א, נתנאל אזולאי, עובדי ומתנדבי התחנה ומשפחות ההרוגים מנפילת הטיל במגרש הכדורגל במועצה.

בנקודת ההזנקה החדשה במג'דל שמס פועלים מעל 130 מתנדבים מתוכם 22 מתנדבי נוער מד"א שמצילים חיים באזור הצפון ופועלים לחיזוק האזור בתקופת המלחמה. אחד מעובדי מד"א בתחנה הוא חובש בכיר במד"א, אדם ספאדי. אדם עובד במד"א כבר 17 שנים, עובד מסור ומקצועי שאיבד את בתו, ויניס ז"ל, בחודש שעבר כאשר נפל טיל במגרש הכדורגל במג'דל שמס. אדם הגיע למגרש כדי לחפש את בתו ומצא אותה ללא רוח חיים. למרות זאת, הוא המשיך לטפל בפצועים והצליח להציל חיים.

סיפור הגבורה של אדם הוא אחד מיני רבים המראים את כוחם הגדול של עובדי ומתנדבי מד"א בשגרה ובחירום. האמבולנס החדש שנתרם יחזק את הצלת החיים באזור הצפון ויאפשר ביטחון רפואי לתושביו בשגרה ובחירום.

"הקרן לידידות"

הפעלת האמבולנס היא בסיוע "הקרן לידידות" שתומכת במגן דוד אדום במשך שנים ארוכות בפרויקטים לקידום קיצור זמני התגובה, מתן שירותי רפואת חירום, סיוע בהצבת מכשירי מפעם במרחב הציבורי ועוד. רק מתחילת מלחמת "חרבות ברזל" תרמה "הקרן לידידות" חמישה אמבולנסים ממגוני ירי ומסייעת בהפעלת שלוש ניידות טיפול נמרץ בקו העימות. ארגון "הקרן לידידות" נוסד בארצות הברית בשנת 1983, על ידי הרב יחיאל אקשטיין ז"ל, במטרה לקדם ידידות, הבנה ותיאום בין נוצרים ויהודים בכל הנוגע לעניינם המשותף באהדה לציונות ובתמיכה בישראל. הרב יחיאל אקשטיין ז"ל כיהן כנשיא הארגון, עד לפטירתו בשנת 2019. נשיאת הקרן היא יעל אקשטיין, בתו, הפעילה בארגון מזה 14 שנים. "הקרן לידידות" תורמת למד"א רבות למען בריאותם של תושבי מדינת ישראל.

ראש מועצת מג'דל שמס, דולאן אבו סלאח: "הוספת אמבולנס למג'דל שמס, שייתן מענה לקריאות התושבים מכל האזור, הוא צעד מציל חיים, חשוב והכרחי ביותר, במיוחד אחרי האסון הכבד שקרה במג'דל שמס. כל כך ערכי לעשות יוזמות שירפאו את הפצע העמוק שנגרם לנו. בשם הקהילה במג'דל שמס, אני מודה ל'קרן לידידות' על התרומה הנדיבה ולמד"א, על ההיענות וההירתמות למשימה החשובה בהפעלת האמבולנס למען כל תושבי האזור".

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "'הקרן לידידות' מלווה אותנו במשך שנים ומסייעות לנו רבות. רק לפני כמה שעות, חנכנו ניידת טיפול נמרץ חדשה שפועלת בסיוע 'הקרן לידידות' במועצת חצור הגלילית ובקרוב, מתוכננים לנו פרויקטים נוספים שיופעלו בסיוע הקרן ביישובים נוספים בצפון. בזכות פעילותם הרבה, אנחנו יכולים לעשות את מה שאנחנו עושים, הפעילות של הקרן עוזרת לנו להמשיך להפעיל את תחנות מד"א, לקצר את זמני התגובה ולשפר את שירותי הרפואה שלנו ואני מודה להם מאוד.

"תודה רבה לראש המועצה היקר, דולאן אבו סלאח, על שסייע בהקצאת המבנה לטובת נקודת ההזנקה החדשה וראה בכך חשיבות גבוהה. תודה רבה לתורמים הנדיבים שתרומתם הנכבדה ראויה לשבח ותעזור לנו להמשיך להציל חיים. כמובן, אני מוקיר תודה למערך המתנדבים והעובדים המסור, שפועל באזור ותורם רבות למען הצלת חיים".

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
אירועים שיתקיימו ב 1st ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th ספטמבר
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?