סקר חדש בקרב תושבי קצרין והגולן בודק: מצב הבריאות ואיכות השירותים המקומיים

מועצה אזורית גולן ומועצה מקומית קצרין חברו לאשכול גליל מזרחי ומרכז הידע (המכללה האקדמית תל חי) ויחד הקימו צוות משימה לבחינת איכות הבריאות והשירותים בגולן.
לשם כך, הופץ השבוע סקר מקיף לבחינת סוגיית הבריאות

ר שויות גולן וקצרין הציבו מטרה להביא לשיפור בבריאות התושבים, לאור זאת ובשיתוף פעולה אזורי פורסם השבוע סקר בריאות נרחב שנועד לבחון את מצב בריאות התושבים והשירותים הקיימים היום במרחב הגולן. על הסקר ניתן לענות במשך 10 ימים בלבד, ומסקנותיו יהוו בסיס לפיתוח וקידום תחום הבריאות באזור. הסקר הוא תולדה של שיתוף פעולה אסטרטגי וראשון מסוגו בין הרשויות ברמת הגולן לאשכול גליל מזרחי ומרכז הידע האזורי. צוות המשימה, שהוקם לקידום הנושא, נועד להוביל מהלכים אסטרטגיים לשיפור המענים לתושבי קצרין והגולן בתחום הבריאות ומזמין את כלל התושבים לקחת חלק בתהליך ולענות על הסקר.

השתתפותם של תושבי קצרין והגולן מהווה כלי חיוני להבנה מעמיקה של הצרכים והרצונות של הקהילה בתחום הבריאות. מענה לסקר יאפשר לרשויות לפעול להתאמת השירותים הניתנים לצרכים הספציפיים של התושבים, לשפר את איכות המענים לכלל האוכלוסייה.

תחום הבריאות באזור הגולן נותר כבר שנים רבות הרחק מאחור. פיזור וגודל האוכלוסייה לצד המרחק בין הישובים הביא לפגיעה ברמת השירותים רפואיים ואיכותם. על מנת להצליח להביא לשינוי אמיתי במציאות הקיימת שמו הרשויות המקומיות בגולן את סוגיית הבריאות בראש מעייניהן במטרה להבטיח גישה נוחה ואיכותית לשירותי הבריאות באזור ולהגביר את שביעות הרצון של קהילות קצרין והגולן. בין השירותים הנבדקים במיפוי הרשויות גם מענים בקהילה הניתנים על ידי קופות החולים וגם שירותי רפואה דחופה ומענים במוקד "ביקורופא".

יהודה דואה, ראש המועצה המקומית קצרין: "מועצה מקומית קצרין ומועצה אזורית גולן, חרטו על דגלם לפתח ולקדם ככל שניתן את מענה הבריאות האזורי. לאור גידול האוכלוסייה הצפוי בקצרין ובגולן, אנו מעוניינים למפות את המצב הקיים בתחום הבריאות, את הצרכים והרצונות של התושבים לטובת שיפור וקידום שירותי הבריאות לתושבי קצרין והגולן."

יעקב שה-לבן, סגן ראש מועצה אזורית גולן ויו"ר ועדת בריאות: "דווקא בתקופה בה האוייב מנסה להביא לפירוד וניתוק, הגולן וקצרין מראים כמה כוח יש בביחד. אנחנו מאמינים בעבודה מקצועית מבוססת נתונים, וההשתתפות של כל אחד ואחת קריטיים לקבלת מיפוי מדויק של המצב הקיים, והבנת הצרכים והרצונות לקראת פעולות מעשיות בעתיד הקרוב".

יסמין ארנון מנשרוב, אחראית תחום בריאות באשכול גליל מזרחי: "אשכול גליל מזרחי שם לו למטרה לצמצם את הפערים בתחום הבריאות בין המרכז לפריפריה בדגש על תשתיות הבריאות, קידום הבריאות וחיזוק רפואה המקומית. מעורבות פעילה של ההנהגות בגולן בקידום הבריאות המהווה שינוי דרמטי בהשפעה על הבריאות והשראה לאזור. הסקר החדש הוא הזדמנות להשמיע את קולכם ולעזור לנו למפות את הצרכים, ההזדמנויות והאתגרים שלפנינו".

נועם כהן, חוקר במרכז הידע: "בסקרי מדד איכות החיים שביצע מרכז הידע עלה תחום בריאות מצד התושבים בגליל המזרחי כסוגייה חשובה ומרכזית. שיתוף הפעולה עם הרשויות בגולן לצורך ביצוע סקר בריאות ממוקד, הינו אבן דרך נוספת בחקירת תחום הבריאות שמטרתו שיפור שירותי הבריאות ועידוד קבלת החלטות מבוססות נתונים בשלטון המקומי ובמשרדי הממשלה".

תושבי קצרין והגולן, כנסו לקישור הזה: https://haifauniversity.qualtrics.com/jfe/form/SV_eURwEoksa59zPds?Q_CHL=qr

השיבו והשפיעו

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
אירועים שיתקיימו ב 1st ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th ספטמבר
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?