תחזית אסטרולוגית שבועית 16‫-‬22‫.‬8‫.‬2024

ראשון עד שלישי: מתרחבות האופציות שלכם לעשיית רווחים. צפויה נסיעה הקשורה בהרחבת אופקים ובהזדמנות לפתח תחום חדש בחיים. הרצון שלכם להתקדם לכיוונים חדשים עלול לגרום לעימות עם מישהו בסביבתכם שלא ממש מבין לליבכם. הדרך היחידה לעבור את המכשול הזה תוך כדי הגשמה עצמית, היא דיבור מתוך אמון הדדי. כך או אחרת צפויה לכם נסיעה נעימה ומועילה.
רביעי עד שבת: חשוב שתנצלו את פרק הזמן הזה לחשיבה וחשבון נפש. השאלה של 'אם אתם כל כך מוצלחים, למה קשה לכם כל כך ?', אינה נותנת לכם מנוח. הסקת מסקנות, הינה חלק חשוב וחיוני מכול התהליך! אירועי תחילת השבוע התנקזו לכאן ואתם תפעלו נכון רק תחליטו מה אתם צריכים לשנות כדי להצליח. יתרה מזאת, חשוב להגדיר מי מפריע לכם. אתם עצמכם יודעים שאנשים שמעכבים אתכם לא עושים זאת משיקולים ענייניים. היו אסרטיביים.


ראשון עד שלישי: אתם חווים עומס בעבודה ומנסים לסיים פרויקט מסוים טרם זמנו. ייתכנו עימותים על רקע זה. המעשים שלכם עלולים להתפרש לא כהלכה. נסו להסביר בלי להצטדק. סערת נפש מתחוללת בחיי הרגש. זה קשור למישהו מרתק שאתם רוצים מאוד בקרבתו. לכו על סגנון תקשורת ישירה. הימנעו משתיקות רועמות המאפיינות אתכם בדרך כלל וגורמות לאחרים לצאת מהכלים. הרקיע מצביע על זר המביא בשורה טובה. רביעי עד שבת: זהו פרק זמן מעולה אשר מתאים במיוחד להשקעה עצמית. אם אתם לא עוסקים ביוגה או מדיטציה, אין זמן טוב יותר כדי להתחיל. אתם חייבים לחולל מהפך במודעות. זה צעד ראשון וגדול אם כי אינו מספיק, וחשוב להיות גם מעשים יותר. אדם שחשבתם שלא רוצה קשר איתכם יפתיע אתכם בהזמנה ליציאה. קפצו על ההזדמנות. זה זמן מעולה להראות לו שאתם על סף שינוי.


ראשון עד שלישי:. הירח מעודד פגישות עם אנשים אשר עימם לא התראיתם זמן רב. השינויים שחלו בכם ובהם מעניקים אופטימיות באשר להתחדשות היחסים. ידיד מעביר לכם מסר חשוב, נראה שהידיעה תגרום לכם לראות את הנתיב האישי באור שונה מכפי הורגלתם עד כה. קחו לעצמכם זמן לחשוב מה הכי כדאי לכם לעשות. יש לכם מספר אופציות בכלל לא רעות. הרקיע רומז על צורך לנהוג בטאקט ובדיפלומאטיות.
רביעי עד שבת: אתם זורמים עם ימים שלווים ולכן אתם מרוצים. שמרו על מצב רוח טוב בכל התקופה על ידי ריסון ואיפוק עצמי שמתאים לכם בדיוק. אם אתם מרגישים צורך באוורור, צאו לטייל מחוץ לבית. זאת אופציה מבורכת שתשפר את מצב הרוח. האם אתם מרגישים שאתם חייבים לעצמכם את מה שלא הספקתם במהלך השבוע שחלף ? הפתעה רומנטית שממתינה לכם- תדרוש מכם השקעה רבה של אנרגיה.


ראשון עד שלישי: זה לא שאתם צריכים להיות אטומים למה שקורה סביבכם, אבל מי שקובעת לעיתים את הלך הרוח היא הגישה השלילית שמשתלטת עליכם לעיתים קרובות מידי. ציפיות לא הגיוניות שיש לכם מאחרים גורמות למצבי מתח מיותרים. אתם הם אלה שקובעים את מצב הרוח שלכם. תכניסו את זה לעצמכם טוב טוב לראש! הרקיע רומז על דאגות שווא שאתם צריכים להיפטר מהן. זהו פרק זמן שמתחיל ברגל שמאל ומסתיים בצהלה גדולה.

רביעי עד שבת: נדמה לכם שאתם מאוהבים, אבל בעצם זה ממש מוקדם להסיק מסקנות ובוודאי לגלות את רגשותיכם בקול רם. אתם יכולים בהחלט להביע התעניינות ולהקרין נגישות, אך לא מומלץ למהר. יש זמן להשקיע בלי להגזים. נצלו את פרק הזמן הזה כדי לברר סופית מה התוכניות שלכם להווה ולעתיד. חוסר ההגדרה יתגלה כטעות מאוחר יותר. העיתוי מתאים לעשייה, לא לשום דבר אחר, ברוכים הבאים לעולם האמיתי.


ראשון עד שלישי: היחסים שבינו לבינה דורשים מכם השקעה לא קטנה ואתם עומדים במבחן. מישהו בסביבתכם הקרובה יפתח בוויכוח שאין לכם כל עניין לקחת בו חלק. אל תגזימו בהשתפכויות ובפיזור מידע לא רלוונטי. הצד השני עלול להתעייף ואף להתרגז. אתם משוועים לשינוי אווירה. כדאי כבר עכשיו להתחיל לתכנן את סוף השבוע. המציאות כבר נמצאת כאן, אינכם חייבים לצאת להשיגה. אם תתנערו ותיפטרו מחלומותיכם, תוכלו לעוף עד קצווי שמיים. רביעי עד שבת: בעיות טכניות משבשות מיזם שאתם נוטלים בו חלק, אבל לשם שינוי אתם לא ממש לוקחים ללב וממשיכים כרגיל. מצב הרוח שלכם טוב ואתם נחושים לא לתת לאף אחד להרוס. מידע שהגיע אליכם מכיוון לא צפוי גורם לכם לשנות את דרך החשיבה לכיוון הרבה יותר חיובי. כול זמן שזה נמשך, כול מי שקרוב אליכם ייהנה מחברתכם ובגדול. אתם מצליחים להרים אירוע חברתי במינימום זמן. יפה לכם ככה.


ראשון עד שלישי: למרות שאתם יודעים שאוהבים אתכם, מקננת בכם תחושה של שגרה שקצת מקלקלת לכם את מפלס הרומנטיקה. אל תצפו לגלים אינסופיים של ריגושים. לפנויים שביניכם כדאי לצאת לבלות אך אל תצפו לפרפרים בבטן אשר נובעים מהתאהבות מיידית. הגיע הזמן להתבגר ולקבל את ההבנה שמערכת יחסים אמיתית לא בונים בלילה אחד. האינטואיציה נותנת לכם פתרון נכון, אבל צריך להתגבר על גישה שגרתית. רביעי עד שבת: אתם עובדים על שיקום קשרים שקרסו. אתם מנסים ויוצאים מהסיטואציה- מחוזקים. זכרו שאת רוב הקשיים תוכלו לפתור בעזרת תקשורת נבונה ונכונה. יש מי שנותן לכם עצות חכמות, כדאי שתלמדו להקשיב מתוך סינון וליישם את מה שמתאים לכם- בלבד! הרבה יותר קל לכם ליהנות מן האירועים משום שעתה אתם שלמים עם עצמכם. אתם נוכחים לדעת שאולי להחליט זה לא קל אבל זה בהחלט עדיף מאשר לדשדש באפלה בלי לדעת מה באמת קורה.


ראשון עד שלישי: קצת קשה לכם בעבודה למרות המאמצים שלכם לשחק אותה כאילו הכל בסדר. גם סופרמן מתעייף לפעמים. יש לא מעט אנשים שקצת נמאס להם לשמוע את הסיפורים שלכם. כבדו את רצונם של אחרים למרחב נשימה. אתם יכולים להיות מעייפים לעיתים. בימים אלה יקרה משהו בקשר הזוגי שיגרום לכם אושר. הרקיע רומז על בשורות טובות בחוג המשפחה, בעיקר לצעירים. רביעי עד שבת: אתם ממש חייבים להירגע! צאו מהלחץ הזה שלא עושה טוב, לא לכם ולא לסביבתכם. אתם חייבים ללמוד לקחת דברים בקלות רבה יותר ולפעול מתוך מחשבה ולא מתוך לחץ. חשבו עם המוח, הרגישו דרך הלב ואת התוצאה תחברו. תגובה מתונה אינה גרועה כמו שאתם חושבים. לא הכול צריך להיות תמיד 'שחור לבן', אפשר גם למצוא דרך ביניים. שיחה אם אנשים שמכירים אתכם זמן רב תחזיר אתכם לפרופורציה.


ראשון עד שלישי: האווירה מצוינת ומכיוון שהרמוניה ושלווה חשובות לכם מאוד, יש לכם פרק זמן של נחת. אתם מרגישים אופטימיות רבה שאופיינית לכם בזמן האחרון, למרות קשיים כאלה ואחרים שצפים כל העת על פני השטח. יכולת התקשורת והיצירתיות שלכם מצילות אתכם כל פעם מחדש. אל תחששו מן האהבה רק משום שהיא מכילה בתוכה את זרע הפרידה. כל יש אנרגטי מכיל בתוכו את רגע הסיום שלו. זכרו כי תהום משתרעת בין שני הרים. רביעי עד שבת: איכשהו ולמרות כל המכשולים אתם מצליחים לשמור על שלוות נפש ומשכנעים את עצמכם שהכול ממש בסדר. כל מי שמצוי בסוד העניינים, לא ממש חושב כמוכם בעוד שאתם מרגישים נפלא עם המצב. הרעיון הכללי הוא לפוצץ את הבועה שבניתם סביבכם ולומר את מה שיושב אצלכם על הלב כבר הרבה זמן. תכינו את עצמכם לשלם את המחיר שבגילוי הלב.


ראשון עד שלישי: אתם ממש מתמוגגים מאירועים שאתם חווים עתה. צדדים חדשים מתגלים באישיותכם. היכולת ליהנות מדברים קטנים ולא משמעותיים, שגורמים לכם שמחה וכייף, הינה בהחלט תכונה שניתן להתגאות בה. על מנת להרגיש ביטחון, אתם דבקים בדרך כלל בלוחות זמנים ובמנהגים שחוזרים על עצמם. אבל עכשיו אתם מרגישים יותר חופשיים ומעזים לחרוג מהמסגרת. תחושה זו מרעננת אתכם ומהווה חוויה מתקנת לאכזבה שחוויתם לא מכבר.
רביעי עד שבת: ערפול היא מילת הכותרת לפרק זמן זה. אתם במצב רוח טוב יחסית אולם חוסר בהירות בתחום האישי מפריע. משהו חסר. אולי יותר נכון מי שהוא. אתם מוצאים את עצמכם במצב בעייתי קמעה מכיוון שאינכם מוכנים לוותר על עקרונות. אתם עתידים להיות מופתעים. חשוב שתמצאו דרך לאזן בין הקשרים החברתיים שלכם שחלקם סותרים אלה את אלה.


ראשון עד שלישי: מבחינה רומנטית יש לכם לא מעט אפשרויות וכל מה שעליכם לעשות זה להפסיק לחשוב יותר מידי אלא פשוט לפעול ולהתנסות. יש לכם צורך באינטימיות ובריגושים אך משהו עוצר בעדכם. מישהו שאתם לא אדישים לקיומו מספר לכם סיפורי מעשיות כדי לעורר את קנאתכם. אל תתנו לאחרים להשפיע על ההחלטות שלכם. הרקיע רומז על הצלחה בכל אשר נוגע לתכנים חומריים.
רביעי עד שבת: אתם מגלים נכונות להיפתח ולהשקיע מבחינה רגשית, הרבה יותר מאשר בעבר. הגמול יצדיק את המאמץ. צפוי פרק זמן מדהים עם בני הזוג, מה שמהווה יותר מרמז לבאות. העתיד נראה מצוין ואתם במצב רוח אופטימי. אם תצליחו להגיע לשילוב של ביטחון עצמי והתעניינות אמיתית בצד השני – הקשר יתקדם. החליטו מה אתם מעדיפים: להקשיב לאחרים או – אהבה.


ראשון עד שלישי: אתם מתחילים את הימים האלה ברגל ימין. בין היתר מכיוון שסוף סוף יש לכם הזדמנות לישון ממש טוב בלילות. נסו לממש פגישה עם אדם שבשמו מופיעה האות מ'. אדם זה יוכל לשפוך אור על בעיה המטרידה אתכם מזה זמן מה. אחד המכשולים בדרך לתקשורת טובה יותר עם בן הזוג, היא העקשנות שלכם. נסו להשתחרר קצת. זאת לא פחיתות כבוד! כך או אחרת צפויה לכם חוויה רוחנית.
רביעי עד שבת: אתם עובדים קשה מאוד ומרכזים את מירב האנרגיה בעשייה. מעט מידי זמן מוקדש לתחום הרומנטי והתוצאות…. בהתאם. אין לכם סיבה להתלונן אלא אם כן תנסו דרך אחרת. אולי שינוי במיקום או באווירה יגרום לכם ליותר מרץ. בגדול, זאת תקופה שהתאימה לכם עד לפני זמן מה, אך לא עכשיו. השינוי ייקח זמן. חכו לשעת כושר בה תהיו פנויים יותר מבחינה נפשית. גם עבודה זה חשוב, אבל האני העצמי שלכם – חשוב יותר, לא?


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן טוב מבחינה משפחתית ובכלל. חדשות מרנינות מגיעות אליכם בדרך עקיפה. למרות שהמצב החברתי שלכם השתפר פלאים לאחרונה, יש תחושה של חוסר סיפוק באוויר. האם ייתכן כי יש לכם שאיפה למערכות יותר אינטימיות ויותר עמוקות מאלו שקיימות ? אל דאגה. אתם על סף היציאה מהתחושות הלא מוסברות של חוסר בטחון. הרקיע צופה לכם מכתב חשוב הצופן בחובו בשורות טובות.
רביעי עד שבת: הביטחון העצמי שלכם עולה. כבר אי אפשר להתעלם. כולם רואים את השינוי וטוב שכך. למרות שזה מוזר לכם, תגלו שהרבה יותר נחמד לחיות את החיים ככה. חשוב גם לדעת לפרגן לעצמכם, כמו שאתם מפרגנים לאחרים. זכרו זאת והימנעו מלהזניח את עצמכם בעתיד! ההשפעות של השינוי משדרגות את כול תחומי החיים. בחיזורים רומנטיים וגם בחיי החברה בכלל. כעת נותר לכם ליהנות מהתוצאות החיוביות של הדבר.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
אירועים שיתקיימו ב 1st ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th ספטמבר
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?