תחזית אסטרולוגית שבועית 7-13.6.2024

ראשון עד שלישי: על אף השבוע החגיגי נראה כי זה פרק זמן של ערפול וחוסר בהירות. אתם לא מתפקדים בשיא היכולת. הביטחון עצמי שלכם, בנסיגה אף הוא ויש צורך להשיב לעצמכם ובמהירות את ההרגשה הטובה שמלווה אתכם בדרך כלל. האווירה שנוצרה סביבכם לא בדיוק מעודדת אתכם אבל עד סוף השבוע תחלוף העננה השחורה. הרקיע רומז על אירועים בעלי גוון חברתי, כמו גם על הצלחה במסחר ובשיווק.
רביעי עד שבת: כישורי המנהיגות שלכם באים לידי ביטוי אל פני השטח. אתם מצליחים להניע אנשים לעשות את מה שדרוש לכם בצורה נעימה אך סמכותית. המשיכו כך. תחושת החיוניות חוזרת אליכם בגדול בימים חמישי ושישי. צפויה פריצת דרך והתקדמות לעבר מטרה שאתם נלחמים עליה כבר זמן רב. הרקיע מזהיר מפני רגשנות שעלולה להוליד אשליות שווא. הוא ממליץ להקשיב לרציו ולא לאמוציות.


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן חגיגי, עמוס ותוסס במיוחד. אתם מתחילים את השבוע ברגל ימין כאשר כל הדרכים פתוחות לפניכם. האנרגיה שלכם פשוט כובשת לבבות ואתם מצליחים להדביק אחרים בהתלהבות שלכם. אל תחששו מהעובדה שאנשים מסוימים לא ממש מפרגנים לכם. התמקדו באלה שחושבים כמוכם. הרקיע מבשר על מזל והצלחה בתחומים רוחניים. אתם מצליחים לתמרן בין אנשים שהחליטו להתקוטט אלה עם אלה. לא כדאי שתכניסו את ראשכם לסיפור הזה.
רביעי עד שבת: אדם בעל השפעה מציע עזרה בפתרון בעיה שאיתה אתם מנסים להתמודד ללא הצלחה. אל תתפתו לחשוב שמישהו אחר יעשה בשבילכם את העבודה השחורה. תבחנו מה קורה מאחורי הקלעים ואל תתנו יותר מידי קרדיט לאנשים שאינכם מכירים מספיק. אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב מביך שיהיה קשה לצאת ממנו. הרקיע רומז על מצב אשר לפיו יוטל עליכם לנקוט יוזמה ולהנהיג את הסובבים אתכם.


ראשון עד שלישי: אתם מוצאים את עצמכם מעורבים יותר מידי בבעיות של אנשים אחרים ובעיקר עמיתים לעבודה. יש מי שמנצל את טוב ליבכם להשפיע עליכם לקחת חלק בתפקידים שאינם רצויים. הכישרון המניפולטיבי של אנשים מסוימים, עלול להכניס אתכם לצרות עם בני משפחה שמהם בעצם מנסים להוציא טובות הנאה שאינן קשורות אליכם כלל. הרקיע מבשר על פרשיה רומנטית המושפעת ממוטיבים מקוריים, חריגים ומאוד לא שגרתיים.

רביעי עד שבת: סוף סוף את מצליחים לשחרר משהו מעברכם שהטריד אתכם במשך זמן רב. מצב הרוח משתפר בשבוע החגיגי הזה ואתם חשים הקלה. אדם אשר בשמו מופיעה האות י' מפתיע לטובה בעניין עסקי. אתגרים חדשים שאיתם אתם מתמודדים בהצלחה מרובה גורמים לתחושת סיפוק ואופטימיות. הרקיע מביא בכנפיו מזל והצלחה לאלה מכם העוסקים בתחומים שמטרתם להביא מזור ורפואה לזולת. פגישה שתליתם בה תקוות עלולה להידרדר אל סוגיות שוליות. נסו להתמקד בעיקר מבלי לגלוש אל נקודות מחלוקת.


ראשון עד שלישי: עולים חששות בעקבות אירוע מסוים בעבודה שגורם לכם להרגיש שאתם פועלים כנגד כל הסיכויים. חשוב שתתמידו גם אם התוצאה לא נראית בשלב זה בעלת סיכוי גבוה להצלחה. נסו להתחבר עם העולם הפנימי שלכם באמצעות מדיטציה או תקשור. מסרים מהתת מודע יעזרו לכם להחליט מה הכי כדאי לעשות. הרקיע רומז על אירוע או סדרת התרחשויות, אשר יש בכוחם להקנות לכם ביטחון כלכלי ושלווה פנימית.

רביעי עד שבת: הרקיע מדגיש את חשיבותם של הישגיכם הקרייריסטיים בשבוע החגיגי הזה. השמש מעודדת קידום ושכר. צפויות הפתעות וייתכן שיגיע מסר מרנין ממישהו שאתם ממתינים למוצא פיו. אם אכן כך יקרה, הרי שאל לכם לגלות להיטות יתירה. מישהו מספר לכם עד כמה חשובים לו היחסים איתכם. הגיע הזמן להעניק משמעות מעשית לדבריו. שימו לב למשפט הבא: אתם מתקדמים באופן מסודר ושיטתי ומבססים בחייכם סדר חדש מתוך התוהו אשר שרר בהם קודם לכן.


ראשון עד שלישי: על אף החגיגיות השבועית נראה כי אתם קצת מסתבכים עם עצמכם. מצד אחד יש לכם הרגשה של חולשה ותלישות. מצד שני אתם מודעים לעובדה שמתרחשות סביבכם מניפולציות ושעליכם לפעול עכשיו ביתר תקיפות. כיוון שאין לכם יותר מידי רעיונות מה לעשות, המצב די מייאש ואתם עלולים לנקוט בצעדים שתצטערו עליהם מאוחר יותר. קחו זמן להתארגנות! שימו לב למשפט הבא: גם אם הפכתם לרוחניים, הרי שיהיה עליכם לבסס לעצמכם קרקע יציבה כדי להיאחז בה.

רביעי עד שבת: עיקר הזמן שלכם מוקדש לתחום הרומנטי שחלים בו התפתחויות חיוביות מואצות. אתם עסוקים בעבודה ומתפקדים נהדר. יש מי שתופס טרמפ עליכם וינסה בכל דרך אפשרית לסחוט אתכם רגשית. כדאי שתלמדו מהר לומר לא. אנשים סביבכם רגילים לטוב הלב, הנדיבות והפזרנות שלכם. הגיע הזמן לשים גבולות. שימו לב למשפט הבא: אתם זונחים את המסכות שליוו אתכם עד כה, ולכן גם עומדים להציג את פניכם האמיתיות: אנשים יאהבו את זה.


ראשון עד שלישי: ההתבטאות התוקפנית שלכם עלולה להביא אתכם למצב בו תמצאו את עצמכם בלי עבודה. קשה לכם לשלוט על עצמכם. אתם טעונים מאוד והתפרצות לא יכולה לשרת שום מטרה. יש מתח גם בתחום הביתי. רצוי לשתף מישהו קרוב במה שעובר עליכם. שימו לב למשפט הבא: הקול הפנימי המלווה אתכם, הופך לחשוב בהרבה מכל השבחים המגיעים אליכם מן החוץ.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן נחמד וחיובי. נראה כי אתם מצליחים להרשים את מי שצריך. זה הזמן לתרגם את הישגיכם למונחים של גמול ושכר. בשורה טובה שתתקבל בטלפון תיתן את הטון. אתם מצליחים להגיע להישגים טובים בעבודה. פגישה עם חברים וותיקים עולה על הפרק וגורמת לכם התלהבות. אתם חשים צורך לחזור לפעילות ספורטיבית. זה הזמן להירשם למכון כושר ולמתוח את העצמות. שימו לב למשפט הבא: עצמיותכם האמיתית וישותכם השמיימית, אינן מכירות בהבלי העולם הזה.


ראשון עד שלישי: אם תיקחו את העניינים לידיים יש לכם הזדמנות של ממש לקשר רומנטי חוויתי ומעניין. היכרות חדשה טומנת בחובה גרעין של פריחה זוגית. עליכם להתנהל בסבלנות ומתוך כבוד הדדי. אל תתעקשו לשלוט ולקבוע כל צעד ושעל. חדשות טובות צפויות גם בתחום הקריירה. אתם משדרים על גל אחד עם טיפוסים שלא כל כך איכפת להם מה חושבים האחרים, אך במקביל צפויים לכם לא מעט וויכוחים עם אנשים שסגנונכם המרדני מעצבן אותם.

רביעי עד שבת: זה פרק זמן שמתחיל ברגל שמאל אבל מתפתח והופך להיות פרק זמן מצוין וחגיגי. אירוע שולי בעבודה גורם לכם למצב רוח שפוף, אולם כושר ההישרדות שלכם עוזר לכם להתגבר על העניין תוך כמה שעות. פגישה עסקית מתפתחת לכיוון בלתי צפוי ופותחת בפניכם אפשרויות רבות. קחו יוזמה. אתם בדרך הנכונה. שימו לב למשפט הבא: אתם מתנסים בשמחה ובצער, אך שני אלה הם בני חלוף: אם תזדהו איתם, תהפכו עבדים לגופכם.


ראשון עד שלישי: יש לכם קושי להפנים רעיונות מופשטים, בעיקר כאלה שמכוונים לכיוונים חיוביים ואמונה בכוח עליון. זו תקופה חגיגית ונפלאה כדי לפנות לעיסוקים הדורשים הופעה נאה וייצוגיות. זה הזמן להשתלב בערוצים המעניקים חשיבות ליכולת ביטוי וכושר שכנוע. ההרגשה האישית שלכם תשתפר פלאים כאשר תחליטו שאתם לוקחים את השליטה על החיים שלכם בידיים. שימו לב למשפט הבא: אתם יכולים לאגור אנרגיות ולהפכם לכוח ריפוי עבור אחיכם בני האדם.

רביעי עד שבת: בשבוע החגיגי הזה אתם מרגישים בשיא היכולת וזה גורם לכם לתקשר עם כל מי שנמצא בסביבה בקלילות ובאלגנטיות ולקבל מהם כל מה שבא לכם. כשאתם מפעילים את הקסם האישי שלכם קשה לעמוד בפניכם. כדאי רק לקחת בחשבון שהצטברות של 'מניפולציות' קטנות מסוג כזה, עלול לגרום להצטברות של טינה אצל האחר. קחו עובדה זאת בחשבון. שימו לב למשפט הבא: נפשכם אינה ניצן יותר, עכשיו היא נפתחת ומרעיפה את האור השמיימי שספגה.


ראשון עד שלישי: פרק זמן חביב וחגיגי ללא אירועים והתרחשויות מיוחדות. החיים זורמים להם די בנחת ואתם מציינים לעצמכם בסיפוק שהכול בסדר. הרגשה טובה מאוד שבעקיפין משחררת כמות גדולה של אנרגיה שאתם משתמשים בה לפעילות ספורטיבית ולבילוי. אם אין לכם כל רצון להיות בבית ולו לזמן קצר, סעו לטייל בשעות הערב! שימו לב למשפט הבא: ללא התנסויות וחוויות, לא היה עולה בידכם לבוא בדברים עם גורלכם האמיתי.

רביעי עד שבת: אתם מרגישים במיטבכם. מתאים לכם לצאת לבילויים. מי שפנוי לקשר, יכול למצוא עכשיו אהבה חדשה. למי שנמצא בקשר קבוע, צפוי פרק זמן של רומנטיקה. גם האינטימיות מספקת במיוחד. אל תבזבזו את העיתוי המיוחד זה. הישארו ערים מאוחר בלילה ונסו למצות כל 'טיפת דבש'. שימו לב למשפט הבא: הסתירות והניגודים שאתם מבחינים בהם אצל אחרים, הם השתקפות של בבואתכם החיצונית.


ראשון עד שלישי: זה פרק זמן חגיגי ומוצלח מבחינה כלכלית דווקא. אתם אפילו לא צריכים להתאמץ יותר מידי. זה פשוט יקרה כמעט מאליו. בתחום האישי-קשר חדש יחסית מתפתח ומקבל משמעות רומנטית. לא בטוח שזה מתאים לכם ויתכן שתמצאו את עצמכם מופתעים למדי. קחו את הזמן לחשוב מה אתם רוצים לעשות במצב החדש שנוצר. הרקיע רומז על הצורך להתקדם בנתיב המיסטי, גם אם השעה דוחקת לגבי עניינים חומריים.

רביעי עד שבת: ביקור מפתיע מעורר בכם זיכרונות רדומים. נראה כי נתיב הגורל מוביל אתכם אל מצב בו חפצתם. מסלולו של כוכב אוראנוס שליטכם, יוצר מצב לפיו צפויים לכם עימותים שמיד לאחריהם צצים פיוסים ולחיצות ידיים. נראה שגם הנתיב האישי צופן ריגושים מדהימים המופיעים בעקבות איזושהי מריבה הגונה. שימו לב למשפט הבא: אל תפתחו רגשי אשם כלפי האהובים עליכם, שאם לא כן לא תוכלו לסלוח לעצמכם.


ראשון עד שלישי: היכולת שלכם להשליט הרמוניה ושלווה בעיקר בתחום הביתי עולה. חוויות מעניינות צפויות לכם אם רק תאפשרו לעצמכם לזרום עם מה שקורה בשבוע החגיגי הזה, ולא תעצרו. יחסים שעלו על שרטון בתקופה האחרונה מקבלים תפנית לטובה, אך גם כאן תידרשו לגלות גמישות ורצון להתחשבות רבה באחרים. זהו עיתוי נפלא עבור אלה מכם העוסקים בהוראה או ברפואה חלופית. במקביל, הרקיע רומז על חשיבותם של שורשים משפחתיים.

רביעי עד שבת: המאמצים שלכם פונים לכיוון ספציפי שבו אתם עלולים להתאכזב. אל תסמכו על כיוון אחד אלא פצלו את ההשקעה שלכם בכמה כיוונים על מנת להפחית את הסיכונים. הברקה מחשבתית מקורית, תביא לרווח כספי ניכר. שימו לב: אדם ממזל שור שיגיע אליכם מרחוק יציע הצעה עסקית מעניינת שכדאי לשקול ברצינות. הרקיע צופה רווחים כספיים הודות להארה כלשהי או הברקה של רגע.


ראשון עד שלישי: תחושת השייכות והקרבה המשפחתית משתפרת בשבוע החגיגי הזה, ויחד איתה ההרגשה בבית. לא קל לכם לשים את האירועים האחרונים מאחוריכם, אבל אתם מחליטים, באופן מודע, לפתוח דף חדש וכך אתם נוהגים. כמו תמיד, האופטימיות הטבעית שלכם 'מצילה' אתכם במצבים שאצל אחרים היו מתפתחים להתקף של דכדוך רציני ולכיוונים לא חיוביים כלל. הרקיע רומז על תהילה וכבוד לכם או למישהו מבני המשפחה.

רביעי עד שבת: לא ממש הצלחתם להתאושש ולחדש את הכוחות ונראה שהיכולת לשמור על מיקוד וריכוז – אינה גבוהה במיוחד. הורידו פרופיל ואל תתכננו תוכניות שאפתניות מידי. מתאים לכם בילוי שקט ואינטימי. טיפ: קחו זמן למנוחה ורוגע. הרקיע רומז על תסבוכת או בעיה אשר הפתרון להן יגיע אליכם כאילו בהבזק חשמלי, בהברקת ברק. במקביל, הוא מציע לכם להימנע מדעות קדומות ומהשערות המבוססות על נורמות מקובלות של התנהגות.

SU
MO
TU
WE
TH
FR
SA
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
אירועים שיתקיימו ב 1st ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 2nd ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 3rd ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 4th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 5th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 6th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 7th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 8th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 9th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 10th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 11th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 12th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 13th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 14th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 15th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 16th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 17th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 18th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 19th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 20th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 21st ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 22nd ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 23rd ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 24th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 25th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 26th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 27th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 28th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 29th ספטמבר
No Events
אירועים שיתקיימו ב 30th ספטמבר
No Events









מחשבות ודעות

גשר צמח *9924 צ׳יטו טיגו 8 פרו המותג הסיני הגיע לצפון
[adrotate group="2"]

תפריט נגישות

× היי איך נוכל לעזור לך?