בסקר שביעות רצון, שערך משרד התחבורה, בקרב 42 אלף משתמשי תחבורה ציבורית, זכתה התח"צ בגולן בציונים הגבוהים ביותר. מנכ"ל החברה הכלכלית גולן, אמיר יגאל: "יש עוד מה לשפר"
מי זוכר את הימים שבהם כמעט שלא הייתה תחבורה ציבורית בגולן? 30 נסיעות ביום בסך הכול, שחוצות את הגולן לאורכו ולרוחבו וגם נכנסות לכל יישוב ויישוב – כך שהנסיעה למחוז חפצך ארכה כמעט כמו לתל אביב?
בשבוע שעבר, התבשרנו שהתחבורה הציבורית גולן, זו הקטנה (שהפכה לגדולה), שנמצאת בקצה הצפון- מזרחי של מדינת ישראל, זכתה בציונים הגבוהים ביותר, בסקר שביעות רצון שערך משרד התחבורה, בקרב 42 אלף משתמשי תחבורה ציבורית.
המועצה האזורית גולן, באמצעות החברה הכלכלית, זכתה בציונים הגבוהים ביותר לפני "מטרופולין" ו"קווים". בסקר השתתפו גם חברות "דן", "אגד", "גלים", "סופרבוס" ועוד.
אז מותר לזקוף את הראש בגאווה "גולנית", על מערך היסעים יוצא דופן ויחיד בארץ של תחבורה ציבורית, שמופעל באמצעות החברה הכלכלית גולן, על ידי מחלקת התחבורה של המועצה האזורית גולן. הזכיינית, חברת "רמה", מפעילה 300 נסיעות ביום, עם 43 אוטובוסים ומיניבוסים וכמיליון נוסעים בשנה. אז הנה, אנחנו על המפה… מפת התחבורה הציבורית.
עבור מנכ"ל החברה הכלכלית גולן, אמיר יגאל, שחולם על קווי אוטובוסים בלילה, הסקר רק מחייב עוד יותר: "אנחנו שמחים שהציבור שבע רצון ומבחינתנו אנחנו רוצים ששביעות הרצון תעלה וגם שנתקדם בבקרה ובשירות, כי יש עוד מה לשפר. בבקרה ובשירות הגענו למקום עשירי בין מפעילי התחבורה הציבורית. אנחנו גדלים ומתרחבים ועושים כל הזמן פעולות כדי לענות על צרכי הנוסעים תושבי הגולן, סטודנטים, מטיילים, חיילים ועובדים, שצריכים להגיע למקומות התעסוקה שלהם. אנחנו דואגים לשפר את השירות של התחבורה הציבורית לבתי החולים באזור ומקשיבים לצרכים המגיעים מהשטח.
"זה באמת משמח לדעת, שבסופו של דבר, ציבור המשתמשים בתחבורה הציבורית מרוצה. אבל אנחנו גם מודעים לכך שצריך להמשיך לשפר ולהשתפר, כדי לתת שירות מצוין".