מרגע קבלת ההפניה במרפאה וקביעת תור באחד מבתי החולים של ה"כללית", טופס ההתחייבות, מועבר ישירות מהמרפאה ובאופן מקוון לבית החולים. תוקף ההפניה הוארך לחצי שנה
מהפיכה ללקוחות ה"כללית", בבתי החולים של הקופה: לאחר פיילוט מוצלח, שבמסגרתו הופנו עשרות אלפי מטופלים לטיפולים בבתי החולים של ה"כללית", ללא צורך בהצגת טופס 17, הקופה מרחיבה את השירות: טופס 17 הופך אוטומטי ודיגיטלי ומועבר ישירות מהמרפאה לבית החולים במערכות הממוחשבות, מבלי שהמטופל נדרש להציגו בעת קבלת השירות הרפואי.
מרגע קבלת ההפניה במרפאה וקביעת תור באחד מבתי החולים של ה"כללית", טופס ההתחייבות, המוכר בשמו הנפוץ "טופס 17", מועבר ישירות מהמרפאה ובאופן מקוון לבית החולים. כל מה שנותר למטופל הוא לזמן תור לשירות המבוקש. המטופל יהיה פטור מהצורך להצטייד בניירת, איסוף הטופס מהמרפאה ומהצורך לזכור להביאו בעת הביקור בבית החולים. בזכות תהליך האישור והעדכון האוטומטי של בתי החולים ב"כללית", יימנעו גם מצבים בהם שירות רפואי מתעכב בשל היעדר טופס מודפס.
מנכ"ל ה"כללית", פרופ' אהוד דודסון: "מדי שנה, מונפקים ב'כללית' כשני מיליון טופסי 17. במסגרת הצעדים שאנו מקדמים, על מנת להקל ולשפר את חווית המטופל, אנו משיקים מהלך המשחרר את המטופל מהצורך להצטייד בניירת. ה'כללית' היא הראשונה להוביל מהלך זה, המתאפשר בזכות העובדה שלקופה יש מערך משותף של 14 בתי חולים ו-1,500 מרפאות קהילתיות, דבר המאפשר לרתום את היכולות הדיגיטליות ומערכות המחשוב הקיימות לטובת תהליכים המשפרים את הממשקים ותהליכי השירות, במעבר בין המרפאה לבית החולים".
שיפור נוסף ללקוחות ה"כללית" – הארכת תוקף ההפניה לחצי שנה, במקום שלושה חודשים, כפי שהיה עד כה. החיוב בגין הנפקת ההתחייבות נשאר בהתאם להנחיות משרד הבריאות.
בשלב הראשון, שירות ההעברה של טופס 17 באופן דיגיטלי ואוטומטי ניתן בהפניות למרפאות החוץ והמכונים בבתי החולים של ה"כללית", ללקוחות הרשומים לשירותי הרשאה לחיוב החשבון (בילינג). כ-% 70 מהמבוטחים רשומים לשירות זה. בחצי השנה הקרובה, השירות יורחב לכלל הלקוחות.
שירות טופס 17 אוטומטי מצטרף למגוון השירותים הדיגיטליים המתקדמים שמציעה ה"כללית" למבוטחיה. באפליקציה ובאתר ה"כללית", ניתן לצפות און-ליין בבדיקות מעבדה, חידוש מרשמים קבועים, צפייה בטופסי 17, שירותי ייעוץ רפואי און-ליין על ידי מומחים ברפואת ילדים, רפואת משפחה ורפואת עור, בדיקות באמצעות מכשיר TYTO ושיגור הנתונים הרפואיים און-ליין לרופא, שירות DayTwo החדשני ומתקדם לאיזון רמות הסוכר בדם באמצעות תזונה מותאמת אישית ועוד.
אורטל ציגלמן, דוברת מחוז צפון
כתבות שיכולות לעניין אותך
אולי יעניין אותך גם:
-
Tyto ב"כללית"
"כללית" משיקה שירות רפואי חדשני: "טייטו" (Tyto) - ביצוע בדיקות מבית המטופל ושידור מדדים רפואיים…
-
בנות הסיירת המובחרת ב "קשת יהונתן"
תהליך מיון ארוך ומפרך עוברות בנות השירות הלאומי המעוניינות לשרת כמדריכות במדרשת "קשת יהונתן". מתוך…
-
קיץ ב"בני עקיבא" גולן
חודש מחנות הקיץ של "בני עקיבא" הסתיים בהצלחה. כ-280 חניכים מהגולן לקחו חלק במחנות ובמסעות…